قوانین و مقررات فروشگاه ابزار باغبانی هارمیک
- از مشتریان عزیز خواهشمند است که مقررات زیر را با دقت مطالعه نمایند زیرا خرید از فروشگاه هارمیک به منزله پذیرش تمامی این قوانین می باشد.
- در زمان خرید از این فروشگاه مشتری اطلاعاتی معمول همچون نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و ... را وارد می نماید. شما متعهد می شوید که اطلاعات درج شده درست می باشد و وبسایت هارمیک موظف است که سفارش شما را به آدرس و مشخصات درج شده ارسال نماید.
در صورت هرگونه ویرایش در آدرس محل تحویل، مشتری موظف است که با کارشناسان هارمیک هماهنگ های لازم را به عمل آورد. - در حفظ نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشید و هرگونه استفاده از اطلاعات ثبت نام توسط فرد دیگر به عهده مشتری است.
در صورت فراموشی نام کاربری و رمز عبور خود با کارشناسان هارمیک تماس حاصل فرمایید. - پیش فاکتور و قیمت اعلام شده تنها تا 24 ساعت معتبر بوده و ممکن است بعد از اتمام یک روز کامل قیمت محصول تغییر کند.
- پس از پرداخت مبلغ مورد نظر توسط مشتریان عزیز، فاکتور توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تایید وجه دریافتی سفارش ثبت میشود.
- ابزار باغبانی هارمیک جهت کاربری راحت تر مشتریان از محصولات بخشی را برای ویدیو های آموزشی اختصاص داده که مشتریان بتوانند به راحتی از مونتاژ و نحوه استفاده از محصولات خود مطلع گردند. این وبسایت در قبال انتشار محتوای صحیح موظف است و تمام تلاش خود را می کند تا محتوایی بروز و اصولی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
- پیشنهاد می شود در استفاده از محصول نهایت دقت را داشته باشید زیرا ابزار باغبانی هارمیک هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از محصولات و آسیب های وارد به محصول و کاربر را ندارد.
- وبسایت هارمیک هیچ گونه مسئولیتی در قبال صحیح یا غلط بودن نظرات شخصی، پیشنهادات، راهنمایی روش استفاده از محصول توسط کاربران را ندارد و بخش نظرات کاربران صرفا جهت بررسی مشتری قرار داده شده.
- این وبسایت حق دارد که با توجه به نوسانات قیمت، هر زمان در قیمت های سایت تغییرات ایجاد کند.
- قطع شدن سرور و سرویس در هر زمان امکان پذیر است و پشتیبانان و تیم فنی هارمیک تمام سعی خود را می کنند تا این موارد به حداقل برسد.
- این وبسایت این حق را دارد که نظرات نا مربوط، تهاجمی، غیر قانونی و همراه تهدید و متضاد با شرایط و قوانین وسایت را ویرایش یا حذف نماید.
شرایط و ضوابط مرجوع کالا
پیشنهاد می شود قبل از خرید، تمامی مشخصات و امکانات محصول را بررسی کنید تا نیازی به لغو یا ویرایش سفارش نباشد. چنانچه تصمیم به لغو یا بازگشت سفارش خود گرفتید در اسرع وقت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا قبل از ارسال محصول سفارش شما لغو شود.
در صورتی که مرسوله توسط یکی از روش های ارسال پست شده باشد و مشتری تصمیم بر لغو و یا ویرایش سفارش خود کند، هزینه ارسال و استرداد کالا به عهده مشتری می باشد.
در صورتیکه کالای ارسالی آسیب دیده باشد یا با مشخصات سفارش تطابق نداشته باشد، مشتری موظف است ظرف 48 ساعت کارشناسان هارمیک را مطلع کنند.
مشتری 7 روز زمان دارد که مرسوله را به آدرس و کدپستی درج شده در وبسایت مرجوع کند. پس از تحویل کالا به هارمیک، مجموعه تمامی هزینه های محصول، ارسال و مرجوع کالا را به حساب مشتری واریز می کند.
توجه: در صورتیکه آسیب وارده به کالا توسط پست، تیپاکس یا باربری انجام پذیرد یا کالای ارسالی مفقود شود، وبسایت هارمیک مسئولیتی نمی پذیرد اما از جانب خود تمام پیگیری های لازم را انجام می دهد. مشتری نیز می بایست از پست، تیپاکس یا باربری تقاضای خسارت نماید.
در صورتیکه کالای ارسالی به هر دلیلی مورد پسند مشتری واقع نشد، تحت شرایط زیر امکان مرجوعی کالا وجود دارد:
در صورتی که مرسوله توسط یکی از روش های ارسال پست شده باشد و مشتری تصمیم بر لغو و یا ویرایش سفارش خود کند، هزینه ارسال و استرداد کالا به عهده مشتری می باشد.
در صورتیکه کالای ارسالی آسیب دیده باشد یا با مشخصات سفارش تطابق نداشته باشد، مشتری موظف است ظرف 48 ساعت کارشناسان هارمیک را مطلع کنند.
مشتری 7 روز زمان دارد که مرسوله را به آدرس و کدپستی درج شده در وبسایت مرجوع کند. پس از تحویل کالا به هارمیک، مجموعه تمامی هزینه های محصول، ارسال و مرجوع کالا را به حساب مشتری واریز می کند.
توجه: در صورتیکه آسیب وارده به کالا توسط پست، تیپاکس یا باربری انجام پذیرد یا کالای ارسالی مفقود شود، وبسایت هارمیک مسئولیتی نمی پذیرد اما از جانب خود تمام پیگیری های لازم را انجام می دهد. مشتری نیز می بایست از پست، تیپاکس یا باربری تقاضای خسارت نماید.
در صورتیکه کالای ارسالی به هر دلیلی مورد پسند مشتری واقع نشد، تحت شرایط زیر امکان مرجوعی کالا وجود دارد:
- کالا کامل نو باشد به ظاهر آن آسیب وارد نشده باشد و متعلقات آن کسر یا تعویض نشده باشد.
- بسته بندی کالا کاملا سالم باشد و پلمپ آن باز نشده باشد.
- کالا در شرایطی باشد که امکان فروش مجدد آن وجود داشته باشد
- در این صورت پس از مرجوع کالا به هارمیک و تایید شرایط محصول هزینه سفارش به حساب مشتری واریز می گردد و هزینه های ارسال و مرجوع به عهده مشتری می باشد.
- توجه داشته باشید که مبلغ واریزی مشتری ظرف مدت 48 ساعت، فقط به همان شماره حساب واریزی عودت داده می شود و هیچ حساب دیگری مورد تایید نمی باشد.