علاقه مندی (0)
0
021-22505501
0

راهنمای خرید از هارمیک

نویسنده: مدیریت سایت

راهنمای مرحله به مرحله نحوه خرید از وبسایت ابزار باغبانی هارمیک

سوالات متداول در زمان خرید

چگونه از سایت هارمیک خرید کنم؟
شما می توانید با مراجعه به فروشگاه هارمیک و شروع فرآیند ثبت نام، وارد نمودن آدرس و مشخصات و در نهایت ثبت سفارش، محصول خود را خریداری نمایید
چطور محصول مناسب خودم را پیدا کنم؟
شما می توانید با مراجعه به صفحه محصول و بررسی مشخصات و نقد و بررسی آن، اطلاعات محصول مناسب خود را پیدا کنید. همچنین وبلاگ هارمیک  پیشنهادات مناسبی برای موارد استفاده هر محصول دارد.
در صورتیکه به نتیجه نرسیدید می توانید با مشاوران هارمیک تماس بگیرید و از مشاوره خرید رایگان بهره مند شوید.
چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟
با مراجعه به صفحه روش های پرداخت تمامی روش های ممکن برای پرداخت سفارش خود درج شده است.
چطور از محصول خریداری شده استفاده کنم؟
روش و نحوه راه اندازی، مونتاژ و نگه داری هر محصول در صفحه ویدیو های آموزشی درج شده است. شما می توانید با مشاهده ویدیو ها و نحوه استفاده هر محصول را آموزش ببینید یا با تماس با شماره های درج شده در سایت، از کارشناسان ما آموزش استفاده از هر محصول را دریافت کنید.
امکان ثبت سفارش تلفنی است؟
بله! شما می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی و ثبت سفارش آسان بهره مند شوید.
چطور بفهمم کالای خریداری شده اصل است؟
ابزار باغبانی هارمیک با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه ادوات کشاورزی و باغبانی آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز است. این مجموعه سابقه ای بلند در زمینه ابزارآلات کشاورزی دارد و سابقه فروش برند های بنامی همچون، پیونیک، اشتیل، زوماکس و ... را دارد. 
تمامی محصولات این مجموعه گواهی اصالت کالا دارد و وبسایت هارمیک در قبال فروش هر نوع کالای تقلبی مسئول می باشد.
سفارشم چه زمانی و چگونه ارسال می شود؟
با مراجعه به صفحه نحوه ارسال محصولات روش های ارسال و زمانبندی ارسال کالا در ابزار باغبانی هارمیک توضیح داده شده است.
امکان خرید حضوری است؟
بله، امکان خرید حضوری و مشاهده محصولات از نزدیک وجود دارد. 
لازم به ذکر است که ساعت کاری فروشگاه 10 صبح تا 5 بعد از ظهر می باشد و جهت مراجعه حضوری حتما با کارشناسان ما هماهنگی انجام شود.