شیوه های پرداخت و پیگیری سفارش در ابزار باغبانی هارمیک:
مشتریان هارمیک می توانند در 7 روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز سفارش خود را ثبت کنند. سفارشات توسط کارشناسان هارمیک در ساعات اداری (شنبه تا پنجشنبه 9 تا 5 بعد از ظهر) بررسی می شود و جهت هماهنگی ارسال با شما تماس گرفته خواهد شد.
همچنین مشتریان می توانند از طریق واتساپ، در تمام ساعات شبانه روز با مشاوران هارمیک در ارتباط باشند و پیگیری سفارشات خود را انجام دهند.
روش های پرداخت:
پرداخت از طریق درگاه بانکی
مشتریان عزیز می توانند از طریق درگاه بانکی پرداخت خود را انجام دهند و با کد پیگیری دریافتی از درگاه سفارش خود را پیگیری کنند. توجه داشته باشید که مبلغ پرداختی صرفا برای محصول می باشد و هزینه ارسال با توجه به منطقه و استان مشتری متغیر می باشد و در زمان تحویل مرسوله دریافت می گردد.
توجه: در صورتی که پرداخت ناموفق باشد، مبلغ پرداختی ظرف مدت 24 ساعت به حساب شما واریز می شود و وضعیت پرداخت در پنل کارشناس هارمیک ناموفق نمایش داده می شود.
پرداخت از طریق کارت به کارت
در صورت عدم برقراری ارتباط با سیستمهای پرداخت اینترنتی، مشتریان میتوانند با انتقال مبلغ از حساب بانکی به حساب درج شده سفارش خود را ثبت نمایند؛ مشتریان میتوانند پس از پرداخت، مبلغ مربوطه و چهار رقم انتهایی کارت مبداء را به کارشناسان هارمیک اطلاع و از ثبت نهایی سفارش خود اطمینان حاصل فرمایند. در صورت عدم پرداخت تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش، سفارش بصورت خودکار به حالت "لغو شده" تغییر پیدا می کند.توجه داشته باشید که مبلغ پرداختی صرفا برای محصول می باشد و هزینه ارسال با توجه به منطقه و استان مشتری متغیر می باشد و در زمان تحویل مرسوله دریافت می گردد.
شماره کارت و شماره حساب مورد تایید وبسایت ابزار باغبانی هارمیک:
ملت
نام صاحب حساب:
آرین اواکیان
شماره کارت:
6104 - 3375 - 7359 - 8610
شماره حساب:
5641-4132-25
شماره شبا:
IR58 0120 0000 0000 5641 4132 25